zaterdag 2 april 2011

You make my rainbow coloured.

Welkom! Je bent gezegend, omdat je nu mijn eerste blogbericht leest! (a)
Even mijn "blogdoelen" op een rijtje, zodat je weet waar je aan toe bent voordat je op het knopje "follow" klikt:
- Ik wil later mode-ontwerpster worden, en daarom zal ik soms een paar van mijn schetsen/ontwerpen laten zien. I'ts your choice to say you like it!
- Never ending is trouwens gewoon een tussennaampje. De naam bestaat al op blogspot, dus ben ik nog druk bezig een nieuwe naam te zoeken. Komt wel een keer, als de inspiratie mijn hersenen ingepompt word.
- Ik ben gék op kitsch ( pip-studios, kitch 'n kitchen, etc. ). Misschien zie je dus wel vaak een kitscherige lay-out het beeldscherm op komen?
- Alles wat hierop geplaatst word, is copyright. Nog even goed voor de slechtzienden: C O P Y R I G H T. Ja, ik houd ik van fotograferen sinds ik een fototoestel heb, en daarom maak ik graag foto's die ik daarna dan bewerk op de computer. Dan worden het ongeveer van die avatar-achtige graphics zoals deze:
















Ja, die heb ik dus ook zelfgemaakt, en já: het is kitsch. Ook houd ik van natuur(dieren)foto's/ zomerse foto's / en gewoon hele grappige; zoals iemand die omhoog springt en waar je dan net op dat moment een foto van maakt.
- Cause yóu make my rainbow coloured, if you want to follow me (:
- En oja: zoals je waarschijnlijk bij "about me" al gelezen hebt, ik wil ik súpergraag beroemd worden via een blog. Dus, je helpt alleen maar mee om m'n blog zo vaak mogelijk te bezoeken, en reacties te plaatsen! Ik wil minstens 5 reacties per bericht, anders plaats ik niets nieuws online! Whahaha, wat ben ik toch weer gemeen.

Loves! x

Geen opmerkingen: